Dowiedz się, jaki wpływ ma dieta na wspomaganie erekcji?

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że problemy z erekcją mogą mieć związek z przestrzeganiem złej diety. To co jemy ma bardzo duże znaczenie na różne dziedziny naszego życia. Warto wiedzieć co należy jeść, a czego unikać, aby poprawić jakoś życia w sypialni.

Co warto jeść, żeby nie mieć problemów z erekcją?

Niektórzy uważają, że aby pozbyć się problemów z erekcją mogą zdecydować się tylko na jedno, możliwe i skuteczne rozwiązanie, czyli pigułki. Jednak tak naprawdę to ostateczność. W pierwszej kolejności warto zastanowić się nad zmianą nawyków żywieniowych. Przede wszystkim warto zdecydować się na wprowadzenie do diety kilku znaczących produktów:

  1. Awokado - wiele badań wskazało, że owoc ten może mieć spory wpływ na erekcję, awokado zawiera jednonienasycone kwasy tłuszczowe, które podwyższają poziom prawidłowego cholesterolu we krwi. Aztecy używali tego owocu jako afrodyzjaka. Awokado można stosować jako dodatek do sałatek, czy np. jako produkt do smarowania pieczywa.
  2. Łosoś - zaburzenia erekcji mogą mieć związek ze zbyt dużą ilością tłuszczów, które są pochodzenia zwierzęcego. Dlatego warto ograniczać produkty mleczne, tłuste mięso, smalec itd. Zamiast tego dobrym rozwiązaniem będzie wprowadzenie do diety ryb np. łososia. Dwa razy w tygodniu powinno się jeść ryby morskie. Można je przygotować na parze, gotować lub piec.
  3. Ostrygi - zawierają one sporo cynku, który ma duży wpływ na utrzymanie odpowiedniego stężenia testosteronu we krwi, jego niedobór może doprowadzić nawet do impotencji. Zamiast ostryg można też zdecydować się na roślin strączkowe, pestki dyni i pełnoziarniste zboża.
  4. Owoce i warzywa - każdy powinien włączyć do swojej diety odpowiednią ilość warzyw i owoców. Owoce są niskokaloryczne, zawierają też wiele witamin i antyoksydantów. Ma to duży wpływ na funkcjonowanie układu krążenia, który bezpośrednio się łączy z potencją. Szczególnie warto zwrócić uwagę na banany oraz ananasy. Jeżeli chodzi o warzywa,  w codziennej diecie nie powinno zabraknąć surowych warzyw. W kwestii potencji bardzo duże znaczenie ma seler i pietruszka, ponieważ zawierają one apiol, czyli związek chemiczny, który wpływa na znaczne zwiększenie ochoty na uprawianie seksu. Warto także jeść pomidory. Zawierają one w swoim składzie witaminę C, która chroni przed chorobami prostaty.

Aby uniknąć zaburzeń potencji warto także uniknąć tłuszczów nasyconych. Warto też podkreślić, że nie powinno się przesadzać z ilością słodyczy oraz fast - foodów. Zdrowy tryb życia ma ogromne znaczenie i może znacząco poprawić sytuację w sypialni.

Osoby, które borykają się z problemami z erekcją powinny w pierwszej kolejności zastanowić się nad trybem życia, który prowadzą. Zła dieta, używki i stres mogą mieć bardzo duże znaczenie. Nie warto tego zlekceważyć. Jeżeli mimo zmiany przyzwyczajeń problem nie ustępuję, dobrym rozwiązaniem jest odwiedzenie specjalisty. Może on wykonać potrzebne badania i w razie potrzeby zalecić środki, które najlepiej się sprawdzą w danej sytuacji.

kamagra cena

kamagra skład